+38 (0432) 555 053
гусеничні системи
гусеничні системи
Проблема прохідності важкої сільгосптехніки в умовах поганої погоди і мокрого ґрунту є досить актуальною. Саме для її вирішення і призначені системи Poluzzi Track System. З їх допомогою можна швидко здійснити перехід з колісного ходу на більш просунутий і універсальний — гусеничний.
Суть технології полягає в безперервному підкладанні гусениці під колеса агрегату. Це в значній мірі знижує прослизання ходу, а також зменшує тиск на верхній шар грунту в 4 рази. Система Poluzzi Track зробить вашу машину маневреною, а її хід — максимально плавним. А це в свою чергу дозволить продовжити термін служби навісного обладнання.
Проблема прохідності важкої сільгосптехніки в умовах поганої погоди і мокрого ґрунту є досить актуальною. Саме для її вирішення і призначені системи Poluzzi Track System. З їх допомогою можна швидко здійснити перехід з колісного ходу на більш просунутий і універсальний — гусеничний.
Суть технології полягає в безперервному підкладанні гусениці під колеса агрегату. Це в значній мірі знижує прослизання ходу, а також зменшує тиск на верхній шар грунту в 4 рази. Система Poluzzi Track зробить вашу машину маневреною, а її хід — максимально плавним. А це в свою чергу дозволить продовжити термін служби навісного обладнання.
Гусеничний хід стає все більш затребуваним в сфері сільського господарства. Машини з ним здатні показувати куди більш високу прохідність, що не утрамбовує при цьому грунт. Система Poluzzi Tracks має ряд істотних переваг, і ось основні з їх числа:
Гусеничний хід стає все більш затребуваним в сфері сільського господарства. Машини з ним здатні показувати куди більш високу прохідність, що не утрамбовує при цьому грунт.
Система Poluzzi Tracks має ряд істотних переваг, і ось основні з їх числа:
Менеджер зв’яжеться з вами і відповість на всі питання
Гусеничні системи Poluzzi спроектовані таким чином, щоб перехід з коліс на гусениці відбувався максимально легко і швидко. В середньому весь процес переобладнання займає 2 години. При потребі це можна зробити навіть безпосередньо в полі, наприклад, якщо один і той же комплект використовується для двох агрегатів.
Заміна колеса на гусеницю таким способом є найоптимальнішим рішенням. В першу чергу тому що це зручно. Після того як робота в полі була завершена, сільгосптехніку можна знову перевести на колісний хід, щоб вона швидше рухалася по асфальтованому покриттю.
Гусеничні системи Poluzzi спроектовані таким чином, щоб перехід з коліс на гусениці відбувався максимально легко і швидко. В середньому весь процес переобладнання займає 2 години. При потребі це можна зробити навіть безпосередньо в полі, наприклад, якщо один і той же комплект використовується для двох агрегатів.
Заміна колеса на гусеницю таким способом є найоптимальнішим рішенням. В першу чергу тому що це зручно. Після того як робота в полі була завершена, сільгосптехніку можна знову перевести на колісний хід, щоб вона швидше рухалася по асфальтованому покриттю.
Гусеничний хід Poluzzi сумісний з будь-якою сільськогосподарською технікою, як вітчизняної, так і зарубіжною. Найчастіше його застосовують на тракторах і комбайнах, однак допускається використання і на інших великих машинах. У регіонах з вологим кліматом, де грунт часто не встигає просохнути, гусениці зазвичай вводять в експлуатацію на кожному робочому етапі, від посіву до збору врожаю.
У нас ви можете купити гусеничний рушій від Полуззі будь-якої моделі, для будь-яких умов і цілей. Вони відрізняються кількістю підземних ролерів, типом каркаса, системою натягу і іншими елементами. При потребі наші фахівці проконсультують вас з усіх питань і допоможуть визначитися з вибором гусеничного обладнання.
Гусеничний хід Poluzzi сумісний з будь-якою сільськогосподарською технікою, як вітчизняної, так і зарубіжною. Найчастіше його застосовують на тракторах і комбайнах, однак допускається використання і на інших великих машинах. У регіонах з вологим кліматом, де грунт часто не встигає просохнути, гусениці зазвичай вводять в експлуатацію на кожному робочому етапі, від посіву до збору врожаю.
У нас ви можете купити гусеничний рушій від Полуззі будь-якої моделі, для будь-яких умов і цілей. Вони відрізняються кількістю підземних ролерів, типом каркаса, системою натягу і іншими елементами. При потребі наші фахівці проконсультують вас з усіх питань і допоможуть визначитися з вибором гусеничного обладнання.
Менеджер зв’яжеться з вами і відповість на всі питання
Менеджер зв’яжеться з вами і відповість на всі питання
Ходова частина на 2 роликах
Ролики і ролери з поліуретановим покриттям
Рулони на механічних балансерах
Система натягу: гідропсітон з азотним амортизатором
Монтажна система: безпосередньо до головної передачі машини
Гумові гусениці: CONTINENTAL “TRACKMAN” шириною 900 мм (36″), посилена за технологією “ARMORLUG”
Центральна опора: регульована в положенні
Доступно у версії “ST” зі сталевими роликами і роллерами
Вага: 1720 кг.
G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 12,870 см ^ 2
Ходова частина на 2 роликах
Ролики і ролери з поліуретановим покриттям
Рулони на механічних балансерах
Система натягу: гідропсітон з азотним амортизатором
Монтажна система: безпосередньо до головної передачі машини
Гумові гусениці: CONTINENTAL “TRACKMAN” шириною 762 мм (36″), посилена за технологією “ARMORLUG”
Центральна опора: регульована в положенні
Доступно у версії “ST” зі сталевими роликами і роллерами
Вага: 1650 кг.
G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 10,868 см ^ 2
Ходова частина на 2 роликах
Ролики і ролери з поліуретановим покриттям
Рулони на механічних балансерах
Система натягу: гідропсітон з азотним амортизатором
Монтажна система: безпосередньо до головної передачі машини
Гумові гусениці: CONTINENTAL “TRACKMAN” шириною 610 мм (24″), посилена за технологією “ARMORLUG”
Центральна опора: регульована в положенні
Доступно у версії “ST” зі сталевими роликами і роллерами
Вага: 1580 кг.
G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 8,723 см ^ 2
Ходова частина на 2 роликах
Ролики і ролери з поліуретановим покриттям
Рулони на механічних балансерах
Система натягу: гідропсітон з азотним амортизатором
Монтажна система: безпосередньо до головної передачі машини
Гумові гусениці: CONTINENTAL “TRACKMAN” шириною 400 мм (16″), посилена за технологією “ARMORLUG”
Центральна опора: регульована в положенні
Доступно у версії “ST” зі сталевими роликами і роллерами
Вага: 1320 кг.
G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 5,720 см ^ 2
2 ПІДЗЕМНИХ РОЛЕРА
РОЛИКИ І РОЛЕРИ З ПОЛІУРЕТАНОВИМ ПОКРИТТЯМ
ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ БАЛАНСЕРАХ
СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ
СИСТЕМА ФІТИНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИЙ ПРИВІД
23 ШПИЛЬКИ
ГУМОВА ГАЛЕРЕЯ: КОНТИНЕНТАЛЬНИЙ «ГУСЕНИЧНА» 762 мм (30″) ШИРИНА ПІДТРИМУЄТЬСЯ ТЕХНОЛОГІЄЮ «АРМОРЛУГ»
ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ
В НАЯВНОСТІ В РЕЖИМІ «ST» CON РОЛЕРИ І РЯДИ ІЗ СТАЛІ
ВАГА: 1,480 кг
G.C.A (Земля. Контактна зона): 9,882 см ^ 2
2 ПІДЗЕМНИХ РОЛЕРА
РОЛИКИ І РОЛЕРИ З ПОЛІУРЕТАНОВИМ ПОКРИТТЯМ
ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ БАЛАНСЕРАХ
СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ
СИСТЕМА ФІТИНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИЙ ПРИВІД
23 ШПИЛЬКИ
ГУМОВА ГАЛЕРЕЯ: КОНТИНЕНТАЛЬНИЙ «ГУСЕНИЧНА» 762 мм (30″) ШИРИНА ПІДТРИМУЄТЬСЯ ТЕХНОЛОГІЄЮ «АРМОРЛУГ»
ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ
В НАЯВНОСТІ В РЕЖИМІ «ST» CON РОЛЕРІВ І РЯДІВ ІЗ СТАЛІ
ВАГА: 1,780 кг
G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 12,920 см ^ 2
Виробник / модель серії | John Deere | New Holland | Claas | Krone | Fendt |
---|---|---|---|---|---|
CT0030 | 7080 | FR 450 | JAGUAR 840 | BIG X 600 | KATANA 65 |
CT0030 | / | FR 500 | / | / | / |
CT0030 | / | / | / | / | / |
3 ПІДЗЕМНИХ РОЛИКА
РОЛИКИ З ПОЛІУРЕТАНОВИМ ПОКРИТТЯМ
ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ БАЛАНСЕРАХ
СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ
СИСТЕМА ФІТИНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИЙ ПРИВІД
23 ШПИЛЬКИ
ГУМОВИЙ ШЛЯХ: КОНТИНЕНТАЛЬНИЙ «ГАЛЕРЕЯ» 900 мм (36 “) ШИРИНА ПІДТРИМУЄТЬСЯ ТЕХНОЛОГІЄЮ «АРМОРЛУГ»
ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ
В НАЯВНОСТІ В РЕЖИМІ «ST» CON РОЛЕРІВ І РЯДІВ ІЗ СТАЛІ
ВАГА: 1,950 кг
G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 17.100 см ^ 2
Виробник / модель серії | John Deere | New Holland | Claas | Krone | Fendt |
---|---|---|---|---|---|
CT0036 | 7080 | FR 600 | JAGUAR 870 | BIG X 700 | KATANA 65 |
CT0036 | 8000 | FR 700 | JAGUAR 930 | BIG X 850 | KATANA 85 |
CT0036 | / | FR 850 | JAGUAR 980 | BIG X 1100 | / |
3 ПІДЗЕМНИХ РОЛИКА
РОЛИКИ З ПОЛІУРЕТАНОВИМ ПОКРИТТЯМ
ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ БАЛАНСЕРАХ
СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ
СИСТЕМА ФІТИНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИЙ ПРИВІД
23 ШПИЛЬКИ
ГУМОВИЙ ШЛЯХ: КОНТИНЕНТАЛЬНИЙ «ГАЛЕРЕЯ» 900 мм (36 “) ШИРИНА ПІДТРИМУЄТЬСЯ ТЕХНОЛОГІЄЮ «АРМОРЛУГ»
ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ
В НАЯВНОСТІ В РЕЖИМІ «ST» CON РОЛЕРІВ І РЯДІВ ІЗ СТАЛІ
ВАГА: 1,950 кг
G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 17.100 см ^ 2
Виробник / модель серії | John Deere | New Holland | Claas | Case ih | Laverda | Deutz-Fahr | Fendt |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CT0036 | W 540 | TC 5.80 | TUCANO 450 | AF 6130 | M 300 | C 6040 | 5275 C |
CT0036 | W 540 | TC 5.90 | TUCANO 450 | AF 7130 | / | / | 5255 L |
CT0036 | T 550 - S 660 | CX 5080 / 5090 / 6080 / 6090 | / | / | / | / | 6275 L |
3 ГУСЕНИЧНИХ КОЛЕСА
РОЛИКИ З ПОЛІУРЕТАНОВИМ ПОКРИТТЯМ
ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ БАЛАНСЕРАХ
СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ
СИСТЕМА ФІТИНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИЙ ПРИВІД
23 ШПИЛЬКИ
ГУМОВА ГАЛЕРЕЯ: КОНТИНЕНТАЛЬНА «ГУСЕНИЧНА» 762 мм (30″) ШИРИНА ПІДТРИМУЄТЬСЯ ТЕХНОЛОГІЄЮ «АРМОРЛУГ »
ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ
В НАЯВНОСТІ В РЕЖИМІ «ST» CON РОЛЕРІВ і РЯДІВ ІЗ СТАЛІ
ВАГА: 1,750 кг
G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 14,364 см ^ 2
Виробник / модель серії | John Deere | New Holland | Claas | Case ih |
---|---|---|---|---|
CT0030 | 9R | T9.450 | XERION 4000 | STEIGER 370 |
CT0030 | / | / | / | STEIGER 420 |
CT0030 | / | / | / | / |
4 ПІДЗЕМНИХ РОЛИКА
РОЛИКИ ПОЛІУРЕТАНОВІ З ПОКРИТТЯМ
ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ ВІДПОВІДАЧАХ
СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АЗОРБАРОМ УДАРНОГО АЗОТУ
СИСТЕМА ФІТИНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИМ ПРИВІДОМ
23 ШПИЛЬОК
ГУМОВА ГАЛЕРЕЯ: МОСТ. ШИРИНА 864 мм (34″)
ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ
В НАЯВНОСТІ ВЕРСІЇ «ST» З СТАЛЕВИМИ РОЛИКИ І РЯДИ
ВАГА: 2.200 кг
G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 19,780 см ^ 2
Виробник / модель серії | John Deere | New Holland | Claas | Case ih | Laverda | Deutz-Fahr | Fendt |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ultron | W 540 / 550 / 660 | CX 7080 / 7090 | LEXION 620 | AF 7230 | M 300 | C 9000 | 8380 P / 8410 P |
Ultron | T 550 / 560 / 660 / 670 | CX 8070 / 8080 | LEXION 670 | AF 8230 | M 400 | 6275 C / 6335 C | |
Ultron | S 660 / 670 / 680 | CX 8090 | LEXION 740 / 780 | AF 9230 | |||
Ultron Pro Series | S 690 | CX 8090 | LEXION 780 | AF 9230 | M 400 | C 9000 | 6490 X |
4 ПІДЗЕМНИХ РОЛИКА
РОЛИКИ І РЯДИ З ПОЛІУРЕТАНОВИМ ПОКРИТТЯМ
ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ БАЛАНСЕРАХ
СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ
СИСТЕМА ФІТІНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИЙ ПРИВІД
23 ШПИЛЬКИ
ГУМОВА ГАЛЕРЕЯ: МОСТ. ШИРИНА 864 мм (34″)
ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ
ВЕРТИКАЛЬНА ПІДВІСКА ГІДРО З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ
ВАГА: 2,350 кг
G.C.A: 19,780 см ^ 2
Виробник / модель серії | John Deere | New Holland | Claas | Case ih | Laverda | Deutz-Fahr | Fendt |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ultron | W 540 / 550 / 660 | CX 7080 / 7090 | LEXION 620 | AF 7230 | M 300 | C 9000 | 8380 P / 8410 P |
Ultron | T 550 / 560 / 660 / 670 | CX 8070 / 8080 | LEXION 670 | AF 8230 | M 400 | 6275 C / 6335 C | |
Ultron | S 660 / 670 / 680 | CX 8090 | LEXION 740 / 780 | AF 9230 | |||
Ultron Pro Series | S 690 | CX 8090 | LEXION 780 | AF 9230 | M 400 | C 9000 | 6490 X |
7 роликових шасі
Ролики і ланцюги типу D4
Cамозмазуючі ланцюги
Каркас кузова ходової частини: перевернута буква “C”
Система напруги: гідро-місячний поршень
Повна несуча конструкція для установки на раму кузова (CENTRAL AXLE TUBE)
ЛЕГКА І ШВИДКА СИСТЕМА ВИДАЛЕННЯ
Вага: 4,570 кг (повний трек)
Г.Ц.А: 17,370 см ^ 2 (взуття до 900 мм) / 15,440 см ^ 2 (взуття до 800 мм)
Килимки: є різне обладнання
Виробник / модель серії | John Deere | New Holland | Claas | Case ih | Laverda | Deutz-Fahr | Fendt |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HT900R7UT | S 680 / S 690 | CX 8080 / 8090! CR 9.90 / 10.90 | LEXION 740 / 780 | AF 8230 / 9230 | M 400 | C 9000 | 8380 P / 8410 P / 9490 X |
HT800R7UT | T 660 / 670 | CX 7080 / 7090! CR 7.90 / 8.80 / 8.90 | LEXION 670 / 740 | AF 7230 / 8230 | M 400 | C 9000 | 6275 C / 6335 C |
HT900R7-STUT | S 680 / S 690 | CX 8080 / 8090! CR 9.90 / 10.90 | LEXION 740 / 780 | AF 8230 / 9230 | M 400 | C 9000 | 9490 X / 8380 P / 8410 P |
HT800R7-STUT | S 660 / 670 | CX 7080 / 7090! CR 7.90 / 8.80 / 8.90 | LEXION 670 / 740 | AF 7230 / 8230 | M 400 | C 9000 | 6275 C / 6335 C |
7 роликових шасі
Ролики і ланцюги типу D4
Самозмазуючі ланцюги
Каркас кузова ходової частини: перевернута буква “C”
Система напруги: гідро-місячний поршень
Повна несуча конструкція для установки на раму кузова (CENTRAL AXLE TUBE)
ЛЕГКА І ШВИДКА СИСТЕМА ВИДАЛЕННЯ
Вага: 4,570 кг (повний трек)
Г.Ц.А: 17,370 см ^ 2 (взуття від 900 мм) / 15,440 см ^ 2 (взуття від 800 мм)
Килимок: доступне різне обладнання.
Виробник / модель серії | John Deere | New Holland | Claas | Case ih | Laverda | Deutz-Fahr | Fendt |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HT900R7 | S 680 / S 690 | CX 8080 / 8090 | LEXION 740 / 780 | AF 8230 / 9230 | M 400 | C 9000 | 8380 P / 8410 P / 9490 X |
HT800R7 | T 660 / 670 | CX 7080 / 7090 | LEXION 670 / 740 | AF 7230 / 8230 | M 400 | C 9000 | 6275 C / 6335 C |
HT900R7-ST | S 680 / S 690 | CX 8080 / 8090 | LEXION 740 / 780 | AF 8230 / 9230 | M 400 | C 9000 | 9490 X / 8380 P / 8410 P |
HT800R7-ST | S 660 / 670 | CX 7080 / 7090 | LEXION 670 / 740 | AF 7230 / 8230 | M 400 | C 9000 | 6275 C / 6335 C |
7 роликових шасі
Ролики і ланцюги типу d4
Самозмазуючі ланцюги
Каркас кузова ходової частини: подвійні структурні прямокутні рами
Система натягу: гідро-механічний поршень
Повна система кріплення (CENTRAL AXLE TUBE)
ЛЕГКА І ШВИДКА СИСТЕМА ВИДАЛЕННЯ
Вага: 4,630 кг (повна комплектація)
Г.Ц.А: 19,980 см ^ 2 (взуття від 900) / 17,760 см ^ 2 (взуття від 800 мм)
Колодки: є деяке обладнання *
Виробник / модель серії | John Deere | New Holland | Claas | Case ih | Laverda | Deutz-Fahr | Fendt |
---|---|---|---|---|---|---|---|
STD800R7 | S 680 / S 690 | CX 8080 / 8090 | CX 8080 / 8090 | CX 8080 / 8090 | M 400 | C 9000 | 8380 P / 8410 P / 9490 X |
STD900R7 | T 660 / 670 | CX 7080 / 7090 | CX 7080 / 7090 | CX 7080 / 7090 | M 400 | C 9000 | 6275 C / 6335 C |
STD800R7-ST | S 680 / S 690 | CX 8080 / 8090 | CX 8080 / 8090 | CX 8080 / 8090 | M 400 | C 9000 | 9490 X / 8380 P / 8410 P |
STD900R7-ST | S 660 / 670 | CX 7080 / 7090 | CX 7080 / 7090 | CX 7080 / 7090 | M 400 | C 9000 | 6275 C / 6335 C |
Ходова частина на 6 роликах
Ролики і ланцюги типу d4
Cамозмазуючі ланцюги
Каркас кузова шасі: подвійні структурні прямокутні рами
Натяжна система: гідравлічний поршень
Повна система кріплення до рами кузова машини (CENTRAL AXLE TUBE)
ЛЕГКА І ШВИДКА СИСТЕМА ВИДАЛЕННЯ
Вага: 4,570 кг (повний трек)
Г.C.A: 17,370 см ^ 2 (колодки: 900) / 15,440 см ^ 2 (колодки: 800 мм)
Коврики: в наявності є декілька комплектів *
Виробник / модель серії | John Deere | New Holland | Claas | Case ih | Laverda | Deutz-Fahr | Fendt |
---|---|---|---|---|---|---|---|
STD800R6 | W540/W550 T550/560 | TC4.90/ TC5.70 TC5.80/CX 5080/ CX5090 | TUCANO 450/320 DOMINATOR 130 | AF 6130 | M 300 | 60 series | 5275 C / 5255 L |
STD900R6 | W 660 / T 660 / S 660 | TC 5.80 / TC 5.90 CX 5080 / CX 5090 | TUCANO 450 / 570 | AF 7130 | M 300 / M 400 | C 6040 | 6275 L |
STD800R6-ST | W 540 / W 550 T 550 / 560 | TC 4.90 / TC 5.70 TC 5.80 / CX 5080 / CX 5090 | TUCANO 450 / 320 DOMINATOR 130 | AF 6130 | M 300 | 60 series | 5275 C / 5255 L |
STD900R6-ST | W 660 / T 660 / S 660 | TC 5.80 / TC 5.90 CX 5080 / CX 5090 | TUCANO 450 / 570 | AF 7130 | M 300 / M 400 | C 6040 | 6275 L |