гусеничні системи

гусеничні системи

Проблема прохідності важкої сільгосптехніки в умовах поганої погоди і мокрого ґрунту є досить актуальною. Саме для її вирішення і призначені системи Poluzzi Track System. З їх допомогою можна швидко здійснити перехід з колісного ходу на більш просунутий і універсальний — гусеничний.

Суть технології полягає в безперервному підкладанні гусениці під колеса агрегату. Це в значній мірі знижує прослизання ходу, а також зменшує тиск на верхній шар грунту в 4 рази. Система Poluzzi Track зробить вашу машину маневреною, а її хід — максимально плавним. А це в свою чергу дозволить продовжити термін служби навісного обладнання.

Проблема прохідності важкої сільгосптехніки в умовах поганої погоди і мокрого ґрунту є досить актуальною. Саме для її вирішення і призначені системи Poluzzi Track System. З їх допомогою можна швидко здійснити перехід з колісного ходу на більш просунутий і універсальний — гусеничний.

Суть технології полягає в безперервному підкладанні гусениці під колеса агрегату. Це в значній мірі знижує прослизання ходу, а також зменшує тиск на верхній шар грунту в 4 рази. Система Poluzzi Track зробить вашу машину маневреною, а її хід — максимально плавним. А це в свою чергу дозволить продовжити термін служби навісного обладнання.

Гумові траки від Poluzzi Track System

Rubber Tracks Ultron Terra-Drive

Гусеничний хід стає все більш затребуваним в сфері сільського господарства. Машини з ним здатні показувати куди більш високу прохідність, що не утрамбовує при цьому грунт. Система Poluzzi Tracks має ряд істотних переваг, і ось основні з їх числа:

  • Висока прохідність. Неважливо в якому стані знаходиться грунт на вашому полі, з такими гусеницями машина без проблем зможе працювати в будь-яких умовах;
  • Зниження тиску на верхній шар ґрунту. Важкі колеса сильно утрамбовують його, що в підсумку позначається на здатності грунту вбирати вологу і пропускати повітря. Гумові траки, за рахунок збільшеної області впливу, рівномірно розподіляють тиск по всій площині;
  • Зниження витрати палива. В середньому до 3% на сухому грунті і до 20% на вологій;
  • Широкий модельний ряд систем з металу і гуми.
  • Використання сталі для гусеничних траків дозволило добитися найвищих показників міцності і довговічності.
  • Підвищена маневреність. Управляти важкою сільгосптехнікою на гусеничному ходу куди легше, ніж такою ж на колісній. Особливо на важкопрохідних ділянках поля.

Гусеничний хід стає все більш затребуваним в сфері сільського господарства. Машини з ним здатні показувати куди більш високу прохідність, що не утрамбовує при цьому грунт.

Система Poluzzi Tracks має ряд істотних переваг, і ось основні з їх числа:

  • Висока прохідність. Неважливо в якому стані знаходиться грунт на вашому полі, з такими гусеницями машина без проблем зможе працювати в будь-яких умовах;
  • Зниження тиску на верхній шар ґрунту. Важкі колеса сильно утрамбовують його, що в підсумку позначається на здатності грунту вбирати вологу і пропускати повітря. Гумові траки, за рахунок збільшеної області впливу, рівномірно розподіляють тиск по всій площині;
  • Зниження витрати палива. В середньому до 3% на сухому грунті і до 20% на вологій;
  • Широкий модельний ряд систем з металу і гуми.
  • Використання сталі для гусеничних траків дозволило добитися найвищих показників міцності і довговічності.
  • Підвищена маневреність. Управляти важкою сільгосптехнікою на гусеничному ходу куди легше, ніж такою ж на колісній. Особливо на важкопрохідних ділянках поля.

Rubber Tracks CT00 Series

Отримайте безкоштовну консультацію

Менеджер зв’яжеться з вами і відповість на всі питання

Заміна коліс на гусениці завдяки Poluzzi

Гусеничні системи Poluzzi спроектовані таким чином, щоб перехід з коліс на гусениці відбувався максимально легко і швидко. В середньому весь процес переобладнання займає 2 години. При потребі це можна зробити навіть безпосередньо в полі, наприклад, якщо один і той же комплект використовується для двох агрегатів.

Заміна колеса на гусеницю таким способом є найоптимальнішим рішенням. В першу чергу тому що це зручно. Після того як робота в полі була завершена, сільгосптехніку можна знову перевести на колісний хід, щоб вона швидше рухалася по асфальтованому покриттю.

Гусеничні системи Poluzzi спроектовані таким чином, щоб перехід з коліс на гусениці відбувався максимально легко і швидко. В середньому весь процес переобладнання займає 2 години. При потребі це можна зробити навіть безпосередньо в полі, наприклад, якщо один і той же комплект використовується для двох агрегатів.

Заміна колеса на гусеницю таким способом є найоптимальнішим рішенням. В першу чергу тому що це зручно. Після того як робота в полі була завершена, сільгосптехніку можна знову перевести на колісний хід, щоб вона швидше рухалася по асфальтованому покриттю.

Rubber Tracks CTR00 Series

Гусеничний хід Poluzzi сумісний з будь-якою сільськогосподарською технікою, як вітчизняної, так і зарубіжною. Найчастіше його застосовують на тракторах і комбайнах, однак допускається використання і на інших великих машинах. У регіонах з вологим кліматом, де грунт часто не встигає просохнути, гусениці зазвичай вводять в експлуатацію на кожному робочому етапі, від посіву до збору врожаю.

У нас ви можете купити гусеничний рушій від Полуззі будь-якої моделі, для будь-яких умов і цілей. Вони відрізняються кількістю підземних ролерів, типом каркаса, системою натягу і іншими елементами. При потребі наші фахівці проконсультують вас з усіх питань і допоможуть визначитися з вибором гусеничного обладнання.

Гусеничний хід Poluzzi сумісний з будь-якою сільськогосподарською технікою, як вітчизняної, так і зарубіжною. Найчастіше його застосовують на тракторах і комбайнах, однак допускається використання і на інших великих машинах. У регіонах з вологим кліматом, де грунт часто не встигає просохнути, гусениці зазвичай вводять в експлуатацію на кожному робочому етапі, від посіву до збору врожаю.

У нас ви можете купити гусеничний рушій від Полуззі будь-якої моделі, для будь-яких умов і цілей. Вони відрізняються кількістю підземних ролерів, типом каркаса, системою натягу і іншими елементами. При потребі наші фахівці проконсультують вас з усіх питань і допоможуть визначитися з вибором гусеничного обладнання.

Rubber Tracks CTF00 Series

Отримайте безкоштовну консультацію

Менеджер зв’яжеться з вами і відповість на всі питання

Cталеві траки від Poluzzi Track System

Steel Tracks STD Series

Отримайте безкоштовну консультацію

Менеджер зв’яжеться з вами і відповість на всі питання

Безкоштовна консультація менеджера

Інформація про продукт

Ходова частина на 2 роликах

Ролики і ролери з поліуретановим покриттям

Рулони на механічних балансерах

Система натягу: гідропсітон з азотним амортизатором

Монтажна система: безпосередньо до головної передачі машини

Гумові гусениці: CONTINENTAL “TRACKMAN” шириною 900 мм (36″), посилена за технологією “ARMORLUG”

Центральна опора: регульована в положенні

Доступно у версії “ST” зі сталевими роликами і роллерами

Вага: 1720 кг.

G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 12,870 см ^ 2

Ходова частина на 2 роликах

Ролики і ролери з поліуретановим покриттям

Рулони на механічних балансерах

Система натягу: гідропсітон з азотним амортизатором

Монтажна система: безпосередньо до головної передачі машини

Гумові гусениці: CONTINENTAL “TRACKMAN” шириною 762 мм (36″), посилена за технологією “ARMORLUG”

Центральна опора: регульована в положенні

Доступно у версії “ST” зі сталевими роликами і роллерами

Вага: 1650 кг.

G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 10,868 см ^ 2

Ходова частина на 2 роликах

Ролики і ролери з поліуретановим покриттям

Рулони на механічних балансерах

Система натягу: гідропсітон з азотним амортизатором

Монтажна система: безпосередньо до головної передачі машини

Гумові гусениці: CONTINENTAL “TRACKMAN” шириною 610 мм (24″), посилена за технологією “ARMORLUG”

Центральна опора: регульована в положенні

Доступно у версії “ST” зі сталевими роликами і роллерами

Вага: 1580 кг.

G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 8,723 см ^ 2

Ходова частина на 2 роликах

Ролики і ролери з поліуретановим покриттям

Рулони на механічних балансерах

Система натягу: гідропсітон з азотним амортизатором

Монтажна система: безпосередньо до головної передачі машини

Гумові гусениці: CONTINENTAL “TRACKMAN” шириною 400 мм (16″), посилена за технологією “ARMORLUG”

Центральна опора: регульована в положенні

Доступно у версії “ST” зі сталевими роликами і роллерами

Вага: 1320 кг.

G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 5,720 см ^ 2

ЗАВАНТАЖИТИ ТЕХНІЧНУ СХЕМУ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ

2 ПІДЗЕМНИХ РОЛЕРА

РОЛИКИ І РОЛЕРИ З ПОЛІУРЕТАНОВИМ ПОКРИТТЯМ

ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ БАЛАНСЕРАХ

СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ

СИСТЕМА ФІТИНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИЙ ПРИВІД

23 ШПИЛЬКИ

ГУМОВА ГАЛЕРЕЯ: КОНТИНЕНТАЛЬНИЙ «ГУСЕНИЧНА» 762 мм (30″) ШИРИНА ПІДТРИМУЄТЬСЯ ТЕХНОЛОГІЄЮ «АРМОРЛУГ»

ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ

В НАЯВНОСТІ В РЕЖИМІ «ST» CON РОЛЕРИ І РЯДИ ІЗ СТАЛІ

ВАГА: 1,480 кг

G.C.A (Земля. Контактна зона): 9,882 см ^ 2

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ

2 ПІДЗЕМНИХ РОЛЕРА

РОЛИКИ І РОЛЕРИ З ПОЛІУРЕТАНОВИМ ПОКРИТТЯМ

ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ БАЛАНСЕРАХ

СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ

СИСТЕМА ФІТИНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИЙ ПРИВІД

23 ШПИЛЬКИ

ГУМОВА ГАЛЕРЕЯ: КОНТИНЕНТАЛЬНИЙ «ГУСЕНИЧНА» 762 мм (30″) ШИРИНА ПІДТРИМУЄТЬСЯ ТЕХНОЛОГІЄЮ «АРМОРЛУГ»

ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ

В НАЯВНОСТІ В РЕЖИМІ «ST» CON РОЛЕРІВ І РЯДІВ ІЗ СТАЛІ

ВАГА: 1,780 кг

G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 12,920 см ^ 2

Виробник / модель серії John Deere New Holland Claas Krone Fendt
CT0030 7080 FR 450 JAGUAR 840 BIG X 600 KATANA 65
CT0030 / FR 500 / / /
CT0030 / / / / /

ЗАВАНТАЖИТИ ТЕХНІЧНУ СХЕМУ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ

3 ПІДЗЕМНИХ РОЛИКА

РОЛИКИ З ПОЛІУРЕТАНОВИМ ПОКРИТТЯМ

ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ БАЛАНСЕРАХ

СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ

СИСТЕМА ФІТИНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИЙ ПРИВІД

23 ШПИЛЬКИ

ГУМОВИЙ ШЛЯХ: КОНТИНЕНТАЛЬНИЙ «ГАЛЕРЕЯ» 900 мм (36 “) ШИРИНА ПІДТРИМУЄТЬСЯ ТЕХНОЛОГІЄЮ «АРМОРЛУГ»

ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ

В НАЯВНОСТІ В РЕЖИМІ «ST» CON РОЛЕРІВ І РЯДІВ ІЗ СТАЛІ

ВАГА: 1,950 кг

G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 17.100 см ^ 2

Виробник / модель серії John Deere New Holland Claas Krone Fendt
CT0036 7080 FR 600 JAGUAR 870 BIG X 700 KATANA 65
CT0036 8000 FR 700 JAGUAR 930 BIG X 850 KATANA 85
CT0036 / FR 850 JAGUAR 980 BIG X 1100 /

СКАЧАТИ ТЕХНІЧНУ СХЕМУ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ

3 ПІДЗЕМНИХ РОЛИКА

РОЛИКИ З ПОЛІУРЕТАНОВИМ ПОКРИТТЯМ

ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ БАЛАНСЕРАХ

СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ

СИСТЕМА ФІТИНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИЙ ПРИВІД

23 ШПИЛЬКИ

ГУМОВИЙ ШЛЯХ: КОНТИНЕНТАЛЬНИЙ «ГАЛЕРЕЯ» 900 мм (36 “) ШИРИНА ПІДТРИМУЄТЬСЯ ТЕХНОЛОГІЄЮ «АРМОРЛУГ»

ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ

В НАЯВНОСТІ В РЕЖИМІ «ST» CON РОЛЕРІВ І РЯДІВ ІЗ СТАЛІ

ВАГА: 1,950 кг

G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 17.100 см ^ 2

Виробник / модель серії John Deere New Holland Claas Case ih Laverda Deutz-Fahr Fendt
CT0036 W 540 TC 5.80 TUCANO 450 AF 6130 M 300 C 6040 5275 C
CT0036 W 540 TC 5.90 TUCANO 450 AF 7130 / / 5255 L
CT0036 T 550 - S 660 CX 5080 / 5090 / 6080 / 6090 / / / / 6275 L

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ

3 ГУСЕНИЧНИХ КОЛЕСА

РОЛИКИ З ПОЛІУРЕТАНОВИМ ПОКРИТТЯМ

ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ БАЛАНСЕРАХ

СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ

СИСТЕМА ФІТИНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИЙ ПРИВІД

23 ШПИЛЬКИ

ГУМОВА ГАЛЕРЕЯ: КОНТИНЕНТАЛЬНА «ГУСЕНИЧНА» 762 мм (30″) ШИРИНА ПІДТРИМУЄТЬСЯ ТЕХНОЛОГІЄЮ «АРМОРЛУГ »

ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ

В НАЯВНОСТІ В РЕЖИМІ «ST» CON РОЛЕРІВ і РЯДІВ ІЗ СТАЛІ

ВАГА: 1,750 кг

G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 14,364 см ^ 2

Виробник / модель серії John Deere New Holland Claas Case ih
CT0030 9R T9.450 XERION 4000 STEIGER 370
CT0030 / / / STEIGER 420
CT0030 / / / /

ЗАВАНТАЖИТИ ТЕХНІЧНУ СХЕМУ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ

4 ПІДЗЕМНИХ РОЛИКА

РОЛИКИ ПОЛІУРЕТАНОВІ З ПОКРИТТЯМ

ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ ВІДПОВІДАЧАХ

СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АЗОРБАРОМ УДАРНОГО АЗОТУ

СИСТЕМА ФІТИНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИМ ПРИВІДОМ

23 ШПИЛЬОК

ГУМОВА ГАЛЕРЕЯ: МОСТ. ШИРИНА 864 мм (34″)

ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ

В НАЯВНОСТІ ВЕРСІЇ «ST» З СТАЛЕВИМИ РОЛИКИ І РЯДИ

ВАГА: 2.200 кг

G.C.A (Земля. Контакт. Площа): 19,780 см ^ 2

Виробник / модель серії John Deere New Holland Claas Case ih Laverda Deutz-Fahr Fendt
Ultron W 540 / 550 / 660 CX 7080 / 7090 LEXION 620 AF 7230 M 300 C 9000 8380 P / 8410 P
Ultron T 550 / 560 / 660 / 670 CX 8070 / 8080 LEXION 670 AF 8230 M 400 6275 C / 6335 C
Ultron S 660 / 670 / 680 CX 8090 LEXION 740 / 780 AF 9230
Ultron Pro Series S 690 CX 8090 LEXION 780 AF 9230 M 400 C 9000 6490 X

ЗАВАНТАЖИТИ ТЕХНІЧНУ СХЕМУ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ

4 ПІДЗЕМНИХ РОЛИКА

РОЛИКИ І РЯДИ З ПОЛІУРЕТАНОВИМ ПОКРИТТЯМ

ЗАВАНТАЖЕНІ РОЛИКИ НА МЕХАНІЧНИХ БАЛАНСЕРАХ

СИСТЕМА НАПРУГИ: ГІДРОПОРТОН З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ

СИСТЕМА ФІТІНГІВ: ПРЯМО У МАШИНУ ЗАКЛЮЧНИЙ ПРИВІД

23 ШПИЛЬКИ

ГУМОВА ГАЛЕРЕЯ: МОСТ. ШИРИНА 864 мм (34″)

ЦЕНТРАЛЬНА ПІДТРИМКА: РЕГУЛЬОВАНА ПОЗИЦІЯ

ВЕРТИКАЛЬНА ПІДВІСКА ГІДРО З АБСОРБЕРОМ УДАРНОГО АЗОТУ

ВАГА: 2,350 кг

G.C.A: 19,780 см ^ 2

Виробник / модель серії John Deere New Holland Claas Case ih Laverda Deutz-Fahr Fendt
Ultron W 540 / 550 / 660 CX 7080 / 7090 LEXION 620 AF 7230 M 300 C 9000 8380 P / 8410 P
Ultron T 550 / 560 / 660 / 670 CX 8070 / 8080 LEXION 670 AF 8230 M 400 6275 C / 6335 C
Ultron S 660 / 670 / 680 CX 8090 LEXION 740 / 780 AF 9230
Ultron Pro Series S 690 CX 8090 LEXION 780 AF 9230 M 400 C 9000 6490 X

СКАЧАТИ ТЕХНІЧНУ СХЕМУ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ

7 роликових шасі

Ролики і ланцюги типу D4

Cамозмазуючі ланцюги

Каркас кузова ходової частини: перевернута буква “C”

Система напруги: гідро-місячний поршень

Повна несуча конструкція для установки на раму кузова (CENTRAL AXLE TUBE)

ЛЕГКА І ШВИДКА СИСТЕМА ВИДАЛЕННЯ

Вага: 4,570 кг (повний трек)

Г.Ц.А: 17,370 см ^ 2 (взуття до 900 мм) / 15,440 см ^ 2 (взуття до 800 мм)

Килимки: є різне обладнання

Виробник / модель серії John Deere New Holland Claas Case ih Laverda Deutz-Fahr Fendt
HT900R7UT S 680 / S 690 CX 8080 / 8090! CR 9.90 / 10.90 LEXION 740 / 780 AF 8230 / 9230 M 400 C 9000 8380 P / 8410 P / 9490 X
HT800R7UT T 660 / 670 CX 7080 / 7090! CR 7.90 / 8.80 / 8.90 LEXION 670 / 740 AF 7230 / 8230 M 400 C 9000 6275 C / 6335 C
HT900R7-STUT S 680 / S 690 CX 8080 / 8090! CR 9.90 / 10.90 LEXION 740 / 780 AF 8230 / 9230 M 400 C 9000 9490 X / 8380 P / 8410 P
HT800R7-STUT S 660 / 670 CX 7080 / 7090! CR 7.90 / 8.80 / 8.90 LEXION 670 / 740 AF 7230 / 8230 M 400 C 9000 6275 C / 6335 C

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ

7 роликових шасі

Ролики і ланцюги типу D4

Самозмазуючі ланцюги

Каркас кузова ходової частини: перевернута буква “C”

Система напруги: гідро-місячний поршень

Повна несуча конструкція для установки на раму кузова (CENTRAL AXLE TUBE)

ЛЕГКА І ШВИДКА СИСТЕМА ВИДАЛЕННЯ

Вага: 4,570 кг (повний трек)

Г.Ц.А: 17,370 см ^ 2 (взуття від 900 мм) / 15,440 см ^ 2 (взуття від 800 мм)

Килимок: доступне різне обладнання.

Виробник / модель серії John Deere New Holland Claas Case ih Laverda Deutz-Fahr Fendt
HT900R7 S 680 / S 690 CX 8080 / 8090 LEXION 740 / 780 AF 8230 / 9230 M 400 C 9000 8380 P / 8410 P / 9490 X
HT800R7 T 660 / 670 CX 7080 / 7090 LEXION 670 / 740 AF 7230 / 8230 M 400 C 9000 6275 C / 6335 C
HT900R7-ST S 680 / S 690 CX 8080 / 8090 LEXION 740 / 780 AF 8230 / 9230 M 400 C 9000 9490 X / 8380 P / 8410 P
HT800R7-ST S 660 / 670 CX 7080 / 7090 LEXION 670 / 740 AF 7230 / 8230 M 400 C 9000 6275 C / 6335 C

СКАЧАТИ ТЕХНІЧНУ СХЕМУ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ

7 роликових шасі

Ролики і ланцюги типу d4

Самозмазуючі ланцюги

Каркас кузова ходової частини: подвійні структурні прямокутні рами

Система натягу: гідро-механічний поршень

Повна система кріплення (CENTRAL AXLE TUBE)

ЛЕГКА І ШВИДКА СИСТЕМА ВИДАЛЕННЯ

Вага: 4,630 кг (повна комплектація)

Г.Ц.А: 19,980 см ^ 2 (взуття від 900) / 17,760 см ^ 2 (взуття від 800 мм)

Колодки: є деяке обладнання *

Виробник / модель серії John Deere New Holland Claas Case ih Laverda Deutz-Fahr Fendt
STD800R7 S 680 / S 690 CX 8080 / 8090 CX 8080 / 8090 CX 8080 / 8090 M 400 C 9000 8380 P / 8410 P / 9490 X
STD900R7 T 660 / 670 CX 7080 / 7090 CX 7080 / 7090 CX 7080 / 7090 M 400 C 9000 6275 C / 6335 C
STD800R7-ST S 680 / S 690 CX 8080 / 8090 CX 8080 / 8090 CX 8080 / 8090 M 400 C 9000 9490 X / 8380 P / 8410 P
STD900R7-ST S 660 / 670 CX 7080 / 7090 CX 7080 / 7090 CX 7080 / 7090 M 400 C 9000 6275 C / 6335 C

Інформація про продукт:

Ходова частина на 6 роликах

Ролики і ланцюги типу d4

Cамозмазуючі ланцюги

Каркас кузова шасі: подвійні структурні прямокутні рами

Натяжна система: гідравлічний поршень

Повна система кріплення до рами кузова машини (CENTRAL AXLE TUBE)

ЛЕГКА І ШВИДКА СИСТЕМА ВИДАЛЕННЯ

Вага: 4,570 кг (повний трек)

Г.C.A: 17,370 см ^ 2 (колодки: 900) / 15,440 см ^ 2 (колодки: 800 мм)

Коврики: в наявності є декілька комплектів *

Виробник / модель серії John Deere New Holland Claas Case ih Laverda Deutz-Fahr Fendt
STD800R6 W540/W550 T550/560 TC4.90/ TC5.70 TC5.80/CX 5080/ CX5090 TUCANO 450/320 DOMINATOR 130 AF 6130 M 300 60 series 5275 C / 5255 L
STD900R6 W 660 / T 660 / S 660 TC 5.80 / TC 5.90 CX 5080 / CX 5090 TUCANO 450 / 570 AF 7130 M 300 / M 400 C 6040 6275 L
STD800R6-ST W 540 / W 550 T 550 / 560 TC 4.90 / TC 5.70 TC 5.80 / CX 5080 / CX 5090 TUCANO 450 / 320 DOMINATOR 130 AF 6130 M 300 60 series 5275 C / 5255 L
STD900R6-ST W 660 / T 660 / S 660 TC 5.80 / TC 5.90 CX 5080 / CX 5090 TUCANO 450 / 570 AF 7130 M 300 / M 400 C 6040 6275 L